اینستاگرام در حال تست دکمه تماس با ما، برای ارتباط بهتر افراد با شرکت ها است ورود به صفحه اینستاگرام خبر

instagram-keyboard-app-take-pictures-photos-pics

جدیدترین قابلیتی که در اینستاگرام در حال بررسی است، بیشتر بر جنبه‌های تجاری تمرکز دارد. پروفایل‌های جدید با ویژگی‌ کاربردی مخصوصی که در صفحات فیسبوک نیز به منظور تعامل کاربران با شرکت‌ها ارائه می‌شوند بروزرسانی خواهد شد. این ویژگی در واقع یک دکمه تماس با ما است و در اینستاگرام به افراد اجازه می دهد تا ایمیلی را به شرکت مورد نظر ارسال کنند. تصاویری که از پروفایل‌های مجهز شده به این قابلیت که فعلا در مرحله آزمایشی قرار دارد، منتشر شده برای اولین بار در وب‌سایت Later.com دیده شد، و اینستاگرام نیز این خبر را در گفتگو با وب‌سایت معتبر TechCrunch تایید و اعلام کرد که فعلا این قابلیت در حالت آزمایشی قرار دارد و فقط برای تعداد کمی از کاربران در دسترس قرار گرفته است.

اینستاگرام به کمپانی‌ها، تجارت‌های کوچک و حساب‌های کاربری شناخته‌شده در پلتفرم خود اجازه می‌دهد تا از این ویژگی بهره ببرند. این شبکه اجتماعی پیش از این اکانت‌های تایید شده را با یک تیک آبی رنگ در کنار نام آن‌ها مشخص کرده که مشابه اینکار را در توییتر هم دیده بودیم. اما علی‌رغم اضافه شدن این تیک‌های آبی رنگ به منظور شناسایی حساب‌های کاربری رسمی شرکت‌ها و افراد مشهور و شناخته شده، اینستاگرام امکان جدیدی را به منظور ایجاد ارتباط بهتر بین شرکت‌ها و مشتریان آن‌ها ارائه نکرده و در نتیجه تنها راه تعامل همان لایک و کامنت‌ها بوده است. بنابراین حالا با این تغییرات جدید، پروفایل‌‌های بروز شده کمپانی‌ها می‌توانند یک گام موثر در داشتن صفحه‌ای فعال‌تر و با منفعت‌تر بردارند.

184444c4-ec04-4435-babe-dea820909b63

مدیرعامل فیسبوک، مارک زاکربرگ پیش از این در مورد اینستاگرام که توسط این غول شبکه‌های اجتماعی خریداری شده، اعلام کرده بود که قصد دارد آن را به محیطی تبدیل کند تا مشتریان بتوانند از طریق آن با شرکت‌ها در ارتباط باشند. این یعنی گفتگو از طریق پیام‌رسان واتس اپ یا با استفاده از چت‌بات‌های پیام‌رسام فیسبوک و حالا با اینستاگرام که حالا بیش از ۲۰۰ هزار تبلیغ‌دهنده و بیش از ۴۰۰ میلیون کاربران فعال دارد، فیسبوک یک موقعیت بسیار خوب دیگر برای ایجاد کانال ارتباطی مستقیم بین کاربران و شرکت‌ها در اختیار دارد که باعث می‌شود حساب‌های کاربری این کمپانی‌ها بیشتر به سمت پول‌ساز شدن به پیش بروند.